Bette Box heinäkuu 2019 - toinen kesäboksi

Heinäkuun Bette Box on täällä! Saatat muistaakin, että vaikka kesäkuun Bette oli mielestäni suloinen ja kivan värikäs, ei sisällöstä päätynyt mulla käyttöön asti monikaan juttu. Yritin olla odottamatta liikoja tältä heinäkuun boksilta, mutta tottakai toivoin että tästä löytyisi enemmän tuotteita ihan käyttöön. Katsotaan, miltä sisältö näyttää tässä kuussa.

Ziaja Goat's Milk Energizing & Smoothing -kasvoseerumi

Kuten oon monesti ennenkin sanonut, Ziajan tuotteet ovat yleensä tosi hyviä ja hinnaltaan edullisia, mutta mielelläni kokeilisin välillä muitakin merkkejä kuin aina tätä samaa. Siitä huolimatta kollageenin tuotantoa stimuloiva, kaikille ihotyypeille sopiva kasvoseerumi kuulostaa ihan hyvältä. Ihosta luvataan tulevan hehkuvan ja terveen näköinen, joten testaan tämän mielelläni. Geeli-voidekoostumuksen ansiosta kasvoseerumi sopii myös meikinpohjustustuotteeksi.

Saatavuus: sokos.fi ja stoorla.fi, ovh. 11,90 e/50 ml

Cougar 5-in-1 meikkivoide (Natural Light) 

Joskus aiemmin Bette Boxista saamani saman merkin luomiväritrio oli ihan kiva ja käytänkin sitä aina joskus arkimeikissäni. Tämä tuote sen sijaan kuulostaa todella erikoiselta. Sama tuote toimii kuulemma peitevoiteena, sävyn korjaajana, bronzerina ja meikkipohjana. Lisäksi tuote sisältää aurinkosuojan. Mulla ei ole mitään tarvetta näin monen eri tuotteen yhdistämiselle vaan käytän tarvitsemiani tuotteita ihan erikseen. Tämä on myös sävyltään niin tumma, etten aio edes kokeilla.

Saatavuus: cougarbeautyproducts.com, ovh. £5.99/4 g

KORRES Ginger Lime -vartalovoide 

KORRES on mulle itselleni aivan tuntematon merkki, josta oon tosin kuullut paljon hyvää. Tämä best seller -tuote hellii ihoa luonnollisten ainesosien avulla raikkaan limen ja mausteisen inkiväärin tuoksuisena. Voide sisältää aktiivista aloeuutetta, B5-provitamiinia ja hivenaineita, eli ihon elastisuudelle tärkeitä ainesosia. Kuulostaa hyvältä, mutta mä oon niin huono käyttämään vartalovoiteita, etten koskaan ostaisi tämän hintaista tuotetta itse. Näytekoko tulee kyllä varmaan käytettyä ennemmin tai myöhemmin.

Saatavuus: KORRES Lasipalatsin myymälä (Helsinki), Sokos- ja Stockmann-tavaratalot sekä korres.fi. Ovh. 16,50 e/200 ml

Dermosil Summer Rain Aloe -geeli 

Taas kerran olisin ottanut kahdesta Dermosil-vaihtoehdosta ennemmin toisille tulleen kasvonaamion. Ne mulla tulevat aina käyttöön. Aloe-geelikin vaikuttaa toisaalta ihan hyvältä, koska se kuulemma viilentää, raikastaa ja rentouttaa ihoa auringon jälkeen. Lisäksi mua kiinnostaa erityisesti se ominaisuus, jonka mukaan tämä hoitaa ja lievittää myös hyönteisten puremien kutinaa. Ihan siksi menee siis mieluusti testiin!

Saatavuus: Dermosil.fi, ovh. 4,20 e/100 ml

Compeed-rakkolaastari (medium)

Tämä tuote löytyi tuotekortista oikein kahteen kertaan. Kaikille jollain tavalla tuttu rakkolaastari tuskin esittelyjä sen kummemmin kaipaa. Se siis imee kosteutta itseensä ja muodostaa suojatyynyn, joka lievittää kipua ja antaa rakon parantua rauhassa. Ehkä jonain päivänä olen kiitollinen siitä, että sain tämän Bette Boxista.

Saatavuus: apteekit, Sokos, XXL, Tokmanni ja monet päivittäistavarakaupat. Ovh. 7,60 e

Näiden varsinaisten tuotteiden lisäksi boksista löytyi myös kasa Lumene-näytteitä, Policen tuoksunäyte sekä paketti kosteaa wc-paperia. Policen tuoksu ei puhuttele mua yhtään ja Lumenen Valo-tuotteetkin ovat jo ennestään aika tuttuja mulle, joten nämä eivät innostaneet lainkaan. Lotuksen kostea wc-paperi saattaa tulla joskus jossain reissussa tarpeelliseksi, mutta ilmankin olisin varmasti pärjännyt.

Positiivista on, että tämä boksi oli raikas ja sinänsä oikein kesäinen. Kuitenkin sisältö oli mulle melkoinen pettymys enkä tiedä, tuleeko näistä käytettyä juurikaan muita kuin Ziajan seerumia Dermosilin geeliä. Hyvä yritys, mutta ei puhutellut ainakaan mua. Elokuun boksin teemana on klassikot uudessa valossa, joten toivon kovasti että sieltä paljastuu kivoja juttuja. 

Mitä sä tykkäsit tämän kuun boksista? Oletko ollut tyytyväinen kesäbokseihin tähän mennessä?

0 kommenttia