Bullet journal - kesäkuu 2019

Viime kuun bullet journalin jäätyä hyvin yksinkertaiseksi ja aika värittömäksikin, halusin tehdä tälle kuulle jotain raikasta ja kesäistä. Kuten oon jo varmaan teidän kyllästymiseen asti maininnutkin, en ole mitenkään erityisen sinut värien kanssa, enkä etenkään keltaisen värin. Omalta mukavuusalueelta poistuminen kuitenkin kannattaa melkeinpä aina – ainakin bujoilun suhteen. Nämä kirkkaan keltaiset sivut ovat nimittäin niin pirteät, että mulle tulee hyvä mieli aina kun avaan ne.

Kesäkuun kansisivu on muutenkin yksi suosikeistani. Vaikka se oli superhelppo toteuttaa, se näyttää (ainakin mun silmääni) tosi kivalta ja raikkaalta. Päivänkakkarat kohoavat kohti taivasta kesäauringon säteiden rohkaisemina.

Myös kesäkuun kuukausinäkymä noudattaa samaa kaavaa kuin muutama edeltäjänsä. En osaa enää luopua tästä, niin kätevä se on, kun haluaa nähdä nopeasti mitä pääkohtia kuukausi sisältää. Tämä on kätevä myös, kun on itse vähän hukassa mm. päivämäärän tai viikonpäivän suhteen – etenkin kesälomalla aika todennäköinen ja jopa toivottu ongelma 😀 

Viikkoaukeama taas on jotain ihan muuta kuin aiempina kuukausina. Löysin tämän idean, yllätys yllätys, Pinterestista ja tykästyin näihin näppäriin laatikoihin ihan hurjasti. Jokaiselle viikonpäivälle on runsaasti tilaa ja merkintöjä mahtuu ihan kevyesti ainakin viisi/päivä. Tykkään myös siitä, että merkinnöille on valmiiksi merkityt paikat – perfektionistin on helpompi hahmottaa missä mennään.

Kaiken kaikkiaan mä oon tähän kuukauteen oikein tyytyväinen ja joka kerta bujon avatessani saatan ehkä tykätä tuosta keltaisesta vähän enemmän. Ensi kuussa on taas luvassa väriä ja kesäisiä juttuja, mutta keltaista silloin tuskin nähdään…

Mitäs tykkäät mun keltasävyisistä bujo-sivuista? Onnistuinko saavuttamaan raikkaamman tunnelman? Mikä väri sun mielestä sopii parhaiten kesään? Aurinkoista päivänjatkoa!

0 kommenttia