Tätä en osta enää ikinä!

Mulla on tapana tehdä aika usein postauksia kosmetiikkatuotteista, joihin oon tykästynyt. En halua koskaan antaa valheellista kuvaa lukijalle ja hehkuttaa jotain tuotetta, mistä en oo oikeasti pitänyt. Usein se vain menee niin, että niistä kivoista ja toimivista tuotteista on helpompi lähteä kirjoittamaan kuin niistä jotka tuottivat pettymyksen. Nyt mä halusin ihan kerätä yhteen muutaman tuotteen, jota en syystä tai toisesta ostaisi enää toiste.




Essence Keep It Perfect -meikinkiinnityssuihke

Mun mielestä tämä on aika turhanpäiväinen tuote. Myönnän, että en oikeastaan oo ikinä käyttänyt meikinkiinnittäjiä, enkä tarkalleen tiedä miten ne parhaimmillaan toimivat, mutta en koe tämän tekevän mun meikille mitään. Ei hyvässä eikä pahassa. Tätä suihkuttaessa jää lähinnä kasvoille kostea tunne, ja tuntuu että meikkivoide lähtee valumaan hetkenä minä hyvänsä. Hyvä puoli toki on se, ettei tämä maksanutkaan kuin muutaman hassun euron, mutta en koe tarvitsevani tätä tuotetta meikkipussissani. Kokeiluun sen sijaan lähtee seuraavaksi paljon kehuttu L'Oréalin Infallible Fixing Mist.


NYX Soft Matte Lip Cream -huulipuna

Ei, ei ja vielä kerran ei. En tiedä, johtuuko se tästä tummasta sävystä (Transylvania), enkö vain osaa käyttää tätä kunnolla, vai mistä kiikastaa, mutta ei tämä edelleenkään sovi mun huulille. Sävy on levittäessä tumman purppurainen, mutta kuivaa huulilla jännän harmahtavaksi. Päivän mittaan koko tuote kertyy lähinnä huulten reunoille, ja sen lisääminen tuo vain inhottavan tahmaisen tunteen. Ajattelin, että voisin kokeilla josko vaaleampi sävy samasta tuotteesta toimisi paremmin, mutta se on jäänyt ajatuksen tasolle.


L.A. Girl Pro Conceal HD -peiteväri

Tämä edullinen peiteväri on saanut niin suuren suosion maailmalla, että mun oli kokeiltava itsekin. Tätä on verrattu jopa MACin Pro Concealeriin, mutta mä en voi oikein liittyä siihen hypetykseen. Sävy Classic Ivory on kummallisen oranssihtava ja ihan liian tumma mulle. Tuotteen pitäisi kuulemma olla todella peittävä ja pysyä pitkään kasvoilla, mutta mun kokemus on ettei tämä oikein tunnu pysyvän kunnolla paikoillaan, eivätkä tummat silmänaluset katoa juuri mihinkään. En tiedä minkä maanantaikappaleen tästä sain, mutta ei jatkoon ainakaan näillä tiedoilla.


Onko teillä kokemusta näistä tuotteista? Jos on, olisi kiva kuulla teidänkin mielipiteitä - puolesta tai vastaan.



SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia