Essence shine last & go! -geelikynsilakat

*Tuotteet saatu: Why not PR

Pakko myöntää, että mä oon ollut jo pidemmän aikaa huono käyttämään kynsilakkaa. Rakastan sitä, miten huolitelluilta kynnet näyttää lakattuina, mutta se jatkuva lakan korjailu, poistaminen ja uudelleen lakkaaminen on jotenkin kovin tylsää. Jos ihan totta puhutaan, mä en oikeastaan pystynyt puoleen vuoteen edes käyttämään kynsilakkaa viime marraskuisen enterorokkoon sairastumisen jälkeen. 

Rokko yllätti täysin aiheuttaessaan sen, että iso osa kynsistä kirjaimellisesti putosi pois. En pitkästytä yksityiskohdilla, mutta sanotaan nyt niin, että kynsiä osaa arvostaa uudella tavalla kun ne kerran menettää. Nyt kun mulla on taas kynnet kunnossa, oon innostunut pitkästä aikaa lakkaamaan niitä ja siksi oonkin onnellinen, että löysin tämän laiskemmallekin lakkaajalle sopivan kynsilakan.

essence shine last & go!

Sain ennen kesää paketillisen essence shine last & go! -geelikynsilakkoja, jotka ihastuttavat kauniissa sävyissä. Pigmenttisiä sävyjä on muistaakseni yhteensä 50, joten valinnanvaraa riittää. Näihin kuviin valikoin omat suosikkini, mutta sävyjä on todellakin aina kirkkaasta limenvihreästä tummaan yötaivaaseen ja hohtavaan kultaan.

Uudistuneet kynsilakat tulevat kauniissa, yksinkertaisissa pulloissa ja mun mielestä nämä ovat niin herkullisen näköisiä, että näitä voi ihan hyvin pitää esillä vaikka meikkipöydällä.

Geelimäinen koostumus

Kynsilakan koostumus on geelimäinen, minkä ansiosta se kestää hyvänä pitkään. Mulla nämä pysyvät koskemattoman näköisenä keskimäärin 5-7 päivän ajan. Koostumus takaa myös todella pigmenttisen värin ja joissain sävyissä jopa yksi kerros kynsilakkaa voi riittää peittävän lopputuloksen saamiseen. Leveä ja kätevästi muotoiltu sivellin auttaa levittämään lakan siististi koko kynnelle 1-2 vedolla.

Kaikkein parasta näissä kuitenkin on nopea kuivumisaika. Mä oon just niitä ihmisiä, jotka eivät malta odottaa kynsilakan kuivumista, eli onnistun aina tökkäämään sormeni jonnekin ja pilaamaan lakan. Näiden kanssa sitä ongelmaa ei ole! Toisen käden lakat ovat täysin kuivia jo ennen kuin olen ehtinyt lakata kaikki sormet toisesta kädestä. Parasta!

Loistava hinta-laatusuhde

Näin hyvistä kynsilakoista sitä maksaisi ihan mielellään vähän enemmänkin, mutta kun ei tarvitse. Shine last & go! -lakat maksavat nimittäin vain 1,99 e/kpl. Näitä voi siis ihan hyvin hankkia useammassakin sävyssä ja vaihdella kynsien väriä vaikka päivittäin fiiliksen mukaan. Essencen tuotteita ja kynsilakkoja myy mm. Lyko.fi, Tokmanni, Kärkkäinen sekä Citymarketit.

Ovatko essencen kynsilakat sulle tuttuja? Onko sulla tapana lakata kynsiä usein vai oletko mieluummin ilman?

0 kommenttia