Talvialen kosmetiikkatärpit

Mä pyrin yleensä kiertämään alennusmyynnit kaukaa, ellen etsi jotain tiettyä juttua. Oon kova tekemään heräteostoksia enkä useinkaan pysty hillitsemään itseäni, vaan mukaan tarttuu yhtä jos toista. Sokoksen talvialeen päädyin puolivahingossa shoppailemaan ja palasin kuivashampoon ostoreissulta kuuden muun tuotteen kanssa. Perustelin sitä itselleni sillä, että joko tarvitsin näitä tuotteita muutenkin tai sitten olen halunnut testata niitä jo pitkään. Joka tapauksessa halusin vinkata näistä teillekin, koska monia tuotteita saa vielä Sokokselta huomattavasti normaalihintaa edullisemmin.




IsaDora Loose Lip Glitter oli pakko saada kokeiluun. Tiedättehän mottoni että glitteriä ei voi koskaan olla liikaa, joten miksei sitä laittaisi huuliinkin. Tätä saa kolmessa sävyssä, omani on 50 Stardust, ja hintaa tälle jää tällä hetkellä 4,16 e (ovh. 9,90 e). Saman merkin Chrome Nail Powder -kromikynsipuuteria mun piti kokeilla jo kuukausia sitten, mutta en oo muistanut hankkia sitä ennen tätä. Nyt senkin saa hintaan 4,16 e (ovh. 9,90 e).

Blistexin uudella tavalla muotoiltu Bliss Flip -huulirasva tuli tutuksi syyskuun Bette Boxista ja mulla on itse asiassa vieläkin käytössä boxin mukana tullut sinipurkillinen rasva. Se alkaa olla aika lopussa, joten ostin tilalle uuden, tällä kertaa violetin version. Hintaa tälle jäi vain 2,95 e (ovh. 3,95 e). Huulirasvan lisäksi oon tykästynyt huuliöljyihin ja ostin NYXin #ThisIsEverything Lip Oil -öljyn, joka sisältää manteli-, avokado-, ruusunmarja- ja jojobaöljyä. Tämän saa hintaan 4,36 e (ovh. 10,90 e). Koska kosteutusta tarvitaan etenkin näin talviaikaan kovasti, nappasin kokeiluun myös Lumenen Lähde 24h tehokosteusvoiteen, jonka pitäisi kosteuttaa kasvoja erityisen tehokkaasti. Tämän sai hintaan 9,90 e. Bette Boxista myös tutun Treaclemoonin One Ginger Morning -suihkugeelin, joka nousi monen bloggaajan suosikiksi, saa muuten nyt myös edullisesti hintaan 2,95 e.

Oletko sä innostunut talvialeissa vai pyritkö myös kiertämään ne kaukaa?


SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

12 comments

  1. Mä pyörin useestikin talvi-aleissa. En kamalasti tarvii mitään, mut onhan se nyt kiva löytää jotain hurjan edullisesti :-D

    VastaaPoista
  2. Toi Nyxin lip oil vaikuttaa tosi hyvältä! Ite en oo aleista ostellu mitään, mutta muuten oon ostanu kaikkee tarpeellista :D

    VastaaPoista
  3. Huulilakka kuulostaa kiinnostavalta, mut mitä ihmettä on kynsipuuteri? Mä kierrän alet kaukaa!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kynsipuuteri ainakin tässä tapauksessa (ei mitään hajua onko niitä muunlaisiakin) on sellaista kromijauhetta, jota tavallaan hierotaan kynnen pintaan ja sitten päällystetään päällyslakalla - tulee metallinhohtoiset kynnet :)

      Poista
  4. Alet eivät ole mun juttu. Suosin henkilökohtaista palvelua ja aleajan tungoksessa en oikein viihdy, koska myyjät ovat usein kovin kiireisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ymmärrän sen kyllä hyvin. Muun muassa siksi en itsekään kauheasti aleissa pyöri :)

      Poista
  5. Mä pyrin myös kiertämään alennusmyynnit kaukaa, jos en tarvitse mitään - en osaa itsekään hillitä itseäni :D Kivoja löytöjä olet tehnyt!

    https://heidi-karoliina-a.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, hauska kuulla että on kohtalotovereita siellä! :D

      Poista
  6. Mä nappasin saman suihkugeelin, kun siihen niin ihastuin! Meillä se maksoi Sokoksella vain 2 euroo!

    Yritän hyödyntää aleja just niissä tuotteissa joita muutenkin ostaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, se oli siellä vielä edullisempi! On kyllä ihana suihkugeeli 😍

      Poista

Kiva kun luit postauksen! Jätä ihmeessä kommentti käynnistäsi. Saa kysyä, kehua, kritisoida tai vaikka kertoa kuulumisia. - Johanna