Kuvaile itseäsi kymmenellä kuvalla puhelimesi kuvarullalta

Mun oli tarkoitus kirjoittaa eilisiltana ihan asiapostaus, mutta väsymys voitti pitkän päivän jälkeen ja yhtäkkiä Veeran blogista bongattu haaste olikin noin tsiljoona kertaa a) hauskempi ja b) helpommin toteutettava vaihtoehto. Haaste menee näin:
Valitse puhelimesi kuvarullasta 10 jo olemassaolevaa kuvaa, jotka kertovat jotakin sinusta ihmisenä. Tästä tulee hauskaa ;)


Mikäpä ihmisestä kertoisi enemmän kuin oma pärstä... Tai no tarkalleen ottaen noin puolet siitä. Oon joskus kuullut joltain että kuvaisin muka liikaa itseäni. Miten niin? Eikö muka jokainen ota selfieitä vähintään kymmenessä eri kuvakulmassa päivittäin? Pyh. Kuva taitaa muuten olla toukokuulta, kun olin kadottanut mun lempiaurinkolasit viikon ajaksi, mutta sitten rakas ystäväni hankki ne mulle takaisin <3 Oli muuten ensimmäinen kunnolla lämmin sunnuntai!


Onpahan uhkaavan näköinen taivas. Ei se paikan päällä ihan noin hurjalta näyttänyt. Yhtenä iltapäivänä lähdettiin ajelemaan pitkin Päijät-Hämettä ihan muuten vain, ja kun päädyttiin käyskentelemään näille maille, päätin että tulevaisuudessa haluaisin mennä naimisiin tässä paikassa. Tietäjät tietää! :D


Tätäkään kuvaa ei lähipiirille varmasti tarvitse selitellä... Mulla oli joskus omassa jenkissä vähän samantyyppinen tarra. Nyt ei ole tarraa eikä jenkkiä, joten pitää keskittyä ihastelemaan muiden autoja erilaisissa tapahtumissa kesän mittaan. Jonain päivänä sitten taas!


Sushia ei varmaankaan tarvitse perustella? Tämä on yhdestä mun lempiravintolastani, johon yleensä päädyn jos satun olemaan yksin liikkeellä. Tahdon. Sushia. Nyt. Heti.


Tälle keskustelun pätkälle naurahdan joka kerta :D Kertoo aika paljon mun huumorintajusta ja myöskin meidän parisuhteesta... En tiedä aukeaako tämä juttu kovin hyvin ulkopuolisille, mutta eikös tossa kuvassa nyt selvästi jotain samaa näköä ole mun kanssa ;)


Tässäkin aika hyvä esimerkki mun huumorintajustani, kieroa ja kummallista. Muun muassa Pinterest on pullollaan näitä samantyyppisiä kuvia. Kuka muu on koukussa kyseiseen sarjaan?


Näin käy kun se odotettu palkkapäivä lopulta tulee... Itse asiassa tämä nyt oli aika harvinainen ostosreissu, mutta kuvastaa hyvin sitä kun se kauan odotettu palkkapäivä koittaa ja kaupasta tarttuu mukaan yhtä sun toista. Tosta suoristusharjasta mun on pitänytkin kertoa teille ihan postauksen muodossa. Ensi viikolla kenties?


Ja välillä oon eksynyt ihan ruokakauppaankin. Nämä on aina niitä mun "nyt ryhdistäydyn syömisten suhteen" juttuja, joita tulee tasaisin väliajoin. Pakko muuten sanoa, että härkis ei ole ihan mun juttu. Yritin sitä maustaa ja väännellä ja käännellä vaikka miten päin, mutta mieluummin pistän poskeeni vaikka soijarouhetta. Onko teillä jotain pettämättömiä härkis-reseptejä?


Hmm, ai miten niin paljon ruokajuttuja... Ei kai. Tää kanarulla ei ehkä näytä kovin hemaisevalta mutta se on niiiiin hyvää! Asuin joskus kyseisen ravintolan lähellä ja hain sieltä usein viikonloppusafkat. Nyt välimatkaa on n. 30 kilometriä mutta välillä tulee silti haettua iltapalaa tuolta.


Pieni loppukevennys. Näitä alkoholiin liittyviä läppiä löytyy puhelimen muistista yksi jos toinenkin. Mutta onhan tuo nyt aika totta :D
Lisää näitä hulvattoman hauskoja kuivia, mukahauskoja juttuja ja kuvia löydät mm. mun Instagramista sekä blogin Facebookista
Kirjoitin mä siitä edellämainitusta asiapostauksestakin jo yli puolet, se siis luvassa lähipäivien aikana. Aiheena työhaastattelut, joista tulossa muutamia vinkkejä. Kivaa päivää!

SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia