PÄIJÄT-HÄMEEN BLOGGAAJAT ILMOITTAUTUKAA!

Tuntuuko susta välillä, että haluaisit keskustella bloggaamisesta, valokuvaamisesta, kirjoittamisesta tai jostain muusta blogeihin liittyvästä jonkun kanssa, mutta poikaystävä/ystävät/äiti ei enää jaksa kuunnella?
Mulla on sulle tärkeää asiaa, jos a) olet bloggaaja ja b) asut Lahdessa tai jossain sen ympäristökunnista. Sun blogin aiheella, blogipohjalla, lukijamäärällä tai muilla yksityiskohdilla ei ole tässä vaiheessa merkitystä. Jos kaipaat jollain tavalla uusia tuulia, uusia tuttavuuksia, yhteisöllisyyttä tai ihan vaikka vain juttukavereita, tämä voi olla sun juttu.


Mä oon viimeisen blogivuoden aikana kaivannut koko ajan enenevissä määrin yhteisöllisyyttä. Ihmisiä, joilla on samankaltaisia ajatuksia ja kiinnostuksenkohteita, ja joiden kanssa voi vaikka tarpeen tullen höpötellä bloggaamisen hyvistä ja huonoista puolista. Lilyssä bloggaaminen on ihanaa ja oon tutustunut tätä kautta upeisiin bloggaajiin näin virtuaalisesti. Nyt haluaisin viedä asian astetta pidemmälle.
Kaiken maailman blogitapahtumia ja kissanristiäisiä järjestetään paljon pääkaupunkiseudulla, mikä on tietysti ihan loogista. Monilla muillakin alueilla Suomessa on tiiviitäkin blogiyhteisöjä, mutta Päijät-Hämeen alue on mun käsittääkseni jäänyt aika hyvin pimentoon. Korjatkaa toki jos olen väärässä ja pimennossa oonkin vain mä itse :D Tottakai tältä alueelta on käytännössä lyhyt matka pääkaupunkiseudulle, mutta musta olisi ihan mielettömän kivaa jos täälläkin tapahtuisi joskus jotain.
En nyt vielä suunnittele tässä mitään supertapahtumia, mutta musta olisi kiva kuulla teistä muista bloggaajista tällä alueella. Voitaisiin pistää pystyyn vaikka jonkinlainen Facebook-ryhmä, jossa voisi jutella ihan kaikesta maan ja taivaan väliltä, mutta etenkin blogin pitämisestä ja siihen liittyvistä asioista. Voit päättää ihan itse kuinka paljon haluat olla tekemisissä muiden bloggaajien kanssa, mutta jos uudet tuttavat kiinnostavat, huikkaa asiasta mulle esim. kommentilla, sähköpostilla (psneverstopsmiling@gmail.com) tai vaikka Facebookissa.
Olisi ihan huikeaa kuulla teistä ja saada taas tähän bloggaamiseen uusia ulottuvuuksia. Ihanaa viikonloppua!

SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia