DIY mood board


Pirteää helmikuista aamua! Kuten viime viikolla jo totesin, mulla puhaltaa nyt sisustamisen suhteen uudet tuulet. Tällä viikolla mulla on joku erityisen suuri draivi päällä ja saan aikaiseksi ihan ennennäkemättömän paljon. Pitkän tauon jälkeen aloitettujen kotitreenien, vedenjuontihaasteen, blogin uuden bannerin suunnittelun ja uusien sisustusratkaisujen lisäksi oon mm. käynyt läpi jokaikisen kaapin ja järjestänyt ne kaikki uudelleen.
Tämä puuhailu ja aikaansaaminen tuntuu nyt jotenkin aivan erityisen hyvältä, ja etenkin siitä syntyvät tulokset miellyttävät mua kovasti. Eilen illalla asensin makuuhuoneen seinälle pitkään haaveenani olleen moodboardin. En oikeastaan osaa sanoa, miten se pitäisi suomentaa järkevästi, mutta käytännössä kyse on ihan vain käytetystä raudoitusverkosta, joka sai uuden elämän. Verkon alkuperää en osaa sanoa, sillä sain tämän palasen äidiltäni, ja maalasin sen sitten mustalla spraymaalilla.



Ostin muutamia klipsejä ja pyykkipoikia (Clas Ohlson ja Kärkkäinen), joilla on kiva ripustaa kaikkea ajankohtaista seinälle. Ikeasta viime reissulla heräteostoksena kotiutettu kasvikuvakin pääsi nyt esille, ja se tuo musta kivan säväyksen kokonaisuuteen. Oon pitkään halunnut makuuhuoneen seinälle muutaman taulun, mutta taidan nyt toistaiseksi tyytyä tähän järjestelyyn.
Työskentelynurkkaus näytti musta aiemmin jotenkin vajaalta, mutta nyt etenkin tuon uuden pöytälampun kanssa kokonaisuus on tasapainoinen. En voisi olla tyytyväisempi - ristikko sopii työpöydän ylle paremmin kuin hyvin.

SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia