Lisää pöytätilaa keittiöön



Mulle on iskenyt viime viikkoina pitkästä aikaa kova innostus sisustamista kohtaan, ja joitain muutoksia on jo ehtinyt tapahtua kotona. Lisää on varmasti tulossa kevään mittaan. Ehkä muistattekin, että nykyisen asuntoni keittiö ei oikein ole mun makuuni. Yksi iso ongelma näissä pienemmissä asunnoissa on yleensä se, että pöytätilaa ei tahdo olla tarpeeksi ruoanlaittoon yms.
Kaappitilaa löytyy tästä keittiöstä yhden ihmisen tarpeisiin lähes liikaakin, mutta kaikkea ei viitsisi säilyttää kaapin perukoillakaan. Esimerkkinä päivittäin käytössä oleva blenderi tai erilaiset purkit, joissa säilytän kuiva-aineita. Niiden tunkeminen kaappiin päivästä toiseen on melko turhauttavaa. Aiemmin olen pitänyt kippoja ja purnukoita keittiön tasoilla, mutta siisteysintoilijan makuun se näyttää aika sekavalta - ja on pidemmän päälle epäkäytännöllistä.


Tähän oli onneksi olemassa erittäin helppo ratkaisu. Ystäväni oli luopumassa äskettäin hankitusta Ikean Laiva-hyllystään, ja minä kotiutin sen mielelläni. Olen harkinnut useamman kerran Ikea-reissulla hankkivani pari pienempää peltihyllykköä keittiötä täyttämään, mutta kun tämä tilaisuus nyt tarjoutui, saa se ajatus jäädä vielä pyörimään mielen perukoille.
Tämähän on oikeastaan kirjahylly, mutta mitä enemmän mä nyt sitä tuossa keittiössä katselen, ei se musta näytä yhtään hassummalta noin. Purkit erottuvat tummasta taustasta kivasti. 
Mitäs tykkäätte tästä ratkaisusta?

SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia