Taas vuotta vanhempi




Ajattelin, etten esittele syntymäpäivälahjojani sen kummemmin - onhan se vähän hassua tämän ikäisenä. Sain kuitenkin läheisiltäni niin ihania ja mun näköisiä juttuja, että miksi en näyttäisi niitä teillekin. 
Syntymäpäivä meni muutenkin tänä vuonna ihanissa merkeissä. Mä en juurikaan välitä merkkipäivistä tavallisesti, mutta näin lähes kaikkia rakkaitani saman päivän aikana ja illalla vielä juhlistettiin vanhenemistani varsin railakkaasti - miksipä en siis olisi onneni kukkuloilla juuri nyt.  Sain onnitteluja tutuilta ja tuntemattomilta, ja otin kaiken ilon irti siitä että olen nyt 24, ja juuri siinä missä on hyvä olla.
Usein tulee ajateltua asioita, joita pitäisi olla jo tässä iässä. Omakotitalo, perhe, vakituinen työ... Lista jatkuu varmasti loputtomiin. Mutta kuka sanoo, mitä pitää tehdä ja mihin ikään mennessä? Mulla oli lista asioista, joita haluaisin saavuttaa ennen kuin täytän 25. Alkaa näyttää, että iso osa niistä asioista ei ehdi toteutua ennen sitä. Mitä sitten? Mulla on koko elämä aikaa tehdä niitä asioita, ja jahdata unelmiani. Mulla on mahdollisuus elää juuri niin kuin haluan. Ei tunnu yhtään hullummalta olla 24.

SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia