Kiitollinen x 10

Käyn tällä hetkellä eräällä kurssilla, jossa yhtenä kotitehtävänä on kirjoittaa joka päivä kiitollisuuspäiväkirjaa. Yritän muistaa normaalistikin päivittäin miettiä muutaman jutun, jotka sinä päivänä ovat menneet erityisen hyvin, tai joita muuten vain arvostan. On kuitenkin ihan tervetullutta vaihtelua miettiä asiaa vähän enemmänkin ja kirjata niitä asioita ylös. Näistä kymmenestä asiasta olen erityisen kiitollinen tällä hetkellä elämässäni.





•   Kun ulkona on pakkasta ja tuiskuttaa lunta, nautin erityisen paljon todella lämpimästä kodistani. Mikään ei ole niin ihanaa, kuin sukeltaa villasukat jalassa viltin alle sohvalle ja katsoa Netflixistä Gilmoren tyttöjä.
•   Ensimmäistä kertaa vuosiin tein tänä vuonna ihmisille joulukortit käsin. Uudestaan syttynyt kipinä askarteluun ja käsitöihin varmistaa, ettei tylsää hetkeä ehdi tulemaan iltaisin - vaikka se Netflix olisi joskus kiinni.
•   Mulla on kaapissa vielä yksi annos maailman parasta lasagnettea, jota tein tässä yksi päivä. Rakastan itsetehtyä ruokaa, mutta koska en ole mikään maailman paras kokki, onnistuminen tuntuu aina kivalta.
•   Huomenna on mun syntymäpäiväni, ja sehän tarkoittaa että silloin juhlitaan ihan kuin ennenvanhaan! En malta odottaa.
•   Tuleva viikonloppu on täynnä uusia kokemuksia joulumarkkinoiden parissa. Koko markkinakokemus myyjän asemassa on mulle aivan uutta, joten jännityksellä odotan millaista se tulee olemaan.
•   Mulla on vihdoin ja viimein oikeasti toimiva aktiivisuusranneke (sain sen muuten syntymäpäivälahjaksi ❤️). Tekisi mieli lenkkeillä koko ajan, että saa "kerättyä" askelia.
•   Ebay ei pettänyt tällä kertaa, ja Pokemon-hahmot ehtivätkin hyvin 7-vuotiaan joulukalenteriin. Stressasin kamalasti, että jos ne eivät tulekaan, mutta nyt kaikki on hyvin ja huomenna saa avata jo ekan luukun!
•   Vuoden viimeinen kuukausi alkaa pian, mikä tarkoittaa sitä että tämä ihanan kamala vuosi on kohta ohi. En malta odottaa uutta vuotta ja sen tuomia seikkailuja. Toivottavasti olen taas edes hitusen viisaampi kuin kuluneena vuonna.
•   Siivosin yöllä työpöytäni, joka on ollut jouluaskartelujen takia aivan kaaoksessa viime viikot. Mä en voi sietää sotkua ja se ahdistaa mua tosi paljon, joten olo on kevyempi nyt ku pöytä on taas siisti ja järjestyksessä - tai ainakin sinne päin.
•   Kuulostaa ehkä vähän kliseeltä, mutta oon tosi kiitollinen siitä että mulla on tämmöinen kanava jonne voin jakaa ajatuksiani, ja te ihanat lukijat jaksatte aina kommentoida jotain piristävää. Kiitos siitä.


Postauksen kuvat ja paljon muuta löydät mun Instagramista. Mistä sä oot tällä hetkellä kiitollinen?

SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia