H&M eyeliner-vinkkejä + synttäriarvonta!

Oon jo maininnut aiemminkin H&M uudistuneesta kosmetiikkaosastosta, jonka tarjontaan olen hieman tutustunut tässä viime kuukausien aikana. Uusin tuttavuus kyseisestä paikasta on tämä eyeliner. Olin lukenut näistä nestemäisistä rajausväreistä paljon hyvää, ja tietysti mun oli saatava sellainen itsellenikin.

Meikkaan yleensä aika värittömästi - tummasti, mutta värittömästi. Kesäisin on kuitenkin kiva, jos meikkiä piristää välillä joku väri. Turkoosin ja mintun sävyt ovat mulle sellainen turvallinen valinta, joita uskallan melko helposti käyttääkin. Niinpä tämä minttuinen Apple Mint -eyeliner oli sopiva ostos, ja teinkin siitä pari erilaista ja helppoa lookia teille inspiraatioksi.


Kuvista näkee hyvin, miten intensiivisen väristä saa kerrostamalla. Toisaalta yhdellä kerroksella saa myös hennomman värin pieneksi piristykseksi - kuten alakuvissa. Rajausväri on runsaspigmenttinen ja kestävä, ja sillä saa helposti näyttävänkin meikin aikaan. Sivellin on kapea ja sopivan jäykkä, joten kissamaisenkin rajauksen tekeminen onnistuu helposti. Väri on vedenkestävä, ja se todellakin kestää jopa kesän kuumuuden.



Kuten aiemminkin oon maininnut, blogi tosiaan täytti tässä kuussa jo vuoden (meneepä aika nopeasti!). Arvonkin tämän juhlan kunniaksi jollekin onnekkaalle kaksi kappaletta näitä H&M hyväksi havaittuja eyelinereita. Sävyiltään ne ovat tähtitaivasta muistuttava, kimaltava tummansininen De Nîmes sekä täydellisen turkoosi Beach Life. Lisäksi pakettiin kuuluu High Impact Eye Colour -luomiväri sävyssä Mediterranea. Syvän sininen luomiväri sopii täydellisesti näiden rajausvärien kaveriksi. Tällä paketilla taiot helposti kauniin ja intensiivisen meikin arkeen tai juhlaan.

Arvontaan saat yhden arvan kommentoimalla jotain tähän postaukseen ja jättämällä sähköpostiosoitteesi. Toisen arvan saat, mikäli seuraat/ryhdyt seuraamaan blogia Facebookissa. Ilmoitathan kommentoidessasi osallistutko yhdellä vai kahdella arvalla.

Osallistumisaikaa on reilusti heinäkuun puolelle, eli arvonta päättyy 10.7. klo 20. Olen voittajaan yhteydessä sähköpostitse. Onnea arvontaan!



SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia