Uusi alku

Moi ja tervetuloa tähän uuteen blogiin! Jos oot seurannut mun bloggaamista aiemminkin ja seurasit mukana tänne, oon todella iloinen siitä. Myös uudet lukijat ovat enemmän kuin tervetulleita. Oon valmistellut tätä blogia jo jonkin aikaa ja todella innoissani ryhdyn nyt toteuttamaan sitä! Te, jotka seurasitte mun vanhaa blogia, tiedätte jo vähän mitä odottaa. Pyrin kuitenkin tuomaan tämän uuden blogin myötä esiin uusia puolia itsestäni. Vanha blogi on kuopattu ja nyt keskitytään tulevaan! Aloitetaan perusasioista.




Eli mä oon Johanna, 22-vuotias ja asun tällä hetkellä Lahdessa. Tämän kuun lopussa itse asiassa vaihdan maisemaa ja muutan muutamaksi kuukaudeksi naapurikaupunkiin. Siitä oon hyvin innoissani, koska oon kaivannut muutosta elämääni jo jonkin aikaa. Viimeisen vuoden aikana oon käynyt läpi rankkoja vaiheita oman itseni kanssa, mutta se kaikki olisi nyt tarkoitus jättää kertaheitolla taakse. Aion viettää elämäni kesän ja musta olisi aivan mahtavaa jos te viettäisitte sitä mun kanssa, ainakin täällä blogin puolella. Niinpä P.S. Never Stop Smiling tulee keskittymään elämän positiivisiin puoliin. Tarkoitti se sitten sateenkaaria ja kukkasia, rokkia ja rakkautta tai vaikka onnistumisia kuntosalilla.

 


Tässä blogissa tullaan näkemään muun muassa reseptejä terveellisiin ruokiin, joskus toki myös herkutteluakin. Oman kuntoprojektin kehityskaarta seurataan silloin tällöin. Mukaan mahtuu välillä myös ulkonäköä, muotia, sisustamista ja tavallisia kuulumisia sekä tulevaisuuden suunnittelua. Oon kova haaveilemaan ja rakastan kaikkea kaunista. Todennäköisesti ainakin suurimmasta osasta postauksia tulette löytämään itse kuvaamiani kuvia.

Tällä hetkellä kuvauskalustonani toimii Canon EOS 450D sekä iPhone 6 ja uusimpana tulokkaana Olympus Pen E-PL7, josta aion tehdä pian postaustakin. Pääasiallisena ohjenuorana mulla toimii se, että kaikki mikä tänne blogiin tulee, tuo jollain tavalla hyvää mieltä. Toivottavasti jäätte seurailemaan pidemmäksikin aikaa, mulla on nimittäin jo tooosi monta postausideaa tiedossa. Heti tällä viikolla lähdetään liikkeelle eräällä superhelpolla reseptillä, joten olkaahan kuulolla!

0 kommenttia