Vuoden 2019 kohokohdat

Vuoden viimeisenä päivänä on taas aika pistää kaikki tapahtunut pakettiin ja muistella perinteisesti, mitä kaikkea tähän vuoteen mahtui. Kuten viime vuonna, listasin taas tämän vuoden luetuimmat postaukset, tykätyimmät kuvat, kuunnelluimmat biisit ja muut tärkeimmät tapahtumat. Tässä tulee siis vuoden 2019 kohokohdat!

Näitä postauksia te luitte eniten

1. 5 vinkkiä sosiaalisempaan someviestintään

2. Essence Shine Last & Go! -geelikynsilakat

3. Miten ajastaa Instagram-julkaisu

4. Kevyempi kesämeikki luonnonkosmetiikan tuotteilla

5. 7 askelta unelmasi saavuttamiseen

6. Linktree – työkalu bloggaajalle ja yrittäjälle

7. Juhannus 2019 – kukkaseppeleitä ja glitteriä

8. Bullet journal – kesäkuu 2019

9. Kaupunkiloma Helsingissä – mitä tehdä?

10. Parhaat ilmaiset kuvapankit ja kuvien käyttö

Näistä kuvista te tykkäsitte eniten 

Näitä kuuntelin eniten 

  • Five Finger Death Punch – Jekyll And Hyde
  • Block Buster – Move
  • Disturbed – Living After Moonlight
  • Lil Nas X – Old Town Road ft. Billy Ray Cyrus
  • Metallica – Battery
  • Cheek – All Good Everything
  • The 69 Eyes – Jet Fighter Plane
  • Backyard Babies – Th1rt3en or Nothing
  • Francine – Goodbye Forever
  • Maryslim – This Corrosion
  • Skid Row – 18 And Life
  • Halford – The One You Love to Hate

Nämä tapahtuivat

Päijätmedia-yhteisö

Yksi isoin asia, mistä tulen muistamaan vuoden 2019, on blogiyhteisömme Päijätmedia. Perustin yhteisön ajatuksella, että haluan tuoda paikallisia bloggaajia yhteen. Pikku hiljaa yhteisön ajatus on laajentunut koko Päijät-Hämeen alueen nostamiseksi ja olemme saaneet mielettömästi kannustusta toiminnallemme. Meidät on noteerattu monella tasolla, alkuvuodesta meistä tehtiin lehtijuttu ja pitkin vuotta olemme saaneet paljon yhteydenottoja paikallisilta toimijoilta. Seuraajiakin on kertynyt yhteensä tuhansia. Tässä välissä haluankin vielä kerran kiittää kaikkia mielettömiä bloggaajia ja yhteistyökumppaneita, joihin olen saanut tämän vuoden aikana tutustua.

Oman blogin kehitys

Kun nyt onnistumisista puhutaan, vuosi on ollut hyvä myös omalle blogilleni. Teitä lukijoita on riittänyt koko vuoden aika tasaisesti, vaikka kiireiltäni en ole aina ehtinyt päivittämään blogia yhtä aktiivisesti kuin olisin halunnut. Mulla on ollut moninkertaisesti enemmän yhteistyökumppaneita kuin koskaan aiemmin, kiitos myös teistä jokaiselle. Lisäksi olen saanut kirjoittaa juuri niistä aiheista, joihin tunnen intohimoa ja olen saanut monesti kiitosta teksteistäni. Parasta on ollut huomata, että ihmiset oikeasti noteeraavat kirjoitukseni, hyödyntävät vinkkejäni ja tulevat jopa itse kysymään neuvoja someasioiden suhteen.

Ammatillinen kehitys

Mulla tulee bloggaamista täyteen pian 10 vuotta ja tämän opettavaisen blogimatkan aikana olen ehtinyt kerryttää niin paljon ammattitaitoa, että kuluneen vuoden aikana olen pystynyt tarjoamaan palveluitani myös muille. Moni jo tietääkin, että olen saanut ensimmäiset asiakkaani sisällöntuotannon parissa ja olen puhkunut intoa, kun pääsen tuottamaan sisältöä yritysten nettisivuille ja somekanaviin. Kuitenkin urani on vielä alkuvaiheessa, joten toivon, että uusi vuosi tuo runsaasti uusia mahdollisuuksia ja asiakkaita.

Yksityiselämän vastoinkäymiset

Samaan aikaan, kun ammatillisesti olen päässyt etenemään polullani, on yksityiselämässä tullut otettua takapakkia muutamaan kertaan. En nyt pysty avaamaan tässä kaikkea tapahtunutta, mutta olen mm. joutunut soittamaan itselleni ambulanssin kolme kertaa ja pelkäämään terveyteni puolesta moneen otteeseen. Samoin ihmissuhteissa on ollut paljon ailahtelua ja mieltä painavia asioita. Enemmän rehellistä puhetta tämän vuoden ongelmista löydät ainakin täältä ja täältä. Toisaalta olen myös oivaltanut monia asioita, oppinut tuntemaan itseäni entistä paremmin, alkanut arvostaa hyviä päiviä enemmän ja työstänyt ongelmiani. Koen olevani valmis uuteen vuoteen ja uusiin haasteisiin.

Kiitos vuosi 2019

Samalla pakettiin pistetään koko vuosikymmen, joka pitää sisällään ihan mielettömän määrän erilaisia asioita. Tämä vuosikymmen tulee jäämään mieleeni, koska tänä aikana mä oon kasvanut aikuiseksi, saavuttanut valtavasti, nähnyt vähän maailmaa ja myös menettänyt monia asioita. Lisää ajatuksia ja muistoja jaan tänään Instagramissani.

Millaisia ajatuksia mennyt vuosi(kymmen) herättää sussa? Mitä odotat eniten ensi vuodelta? Ihanaa vuodenvaihdetta!

0 kommenttia