Bullet journal - maaliskuu 2019

Mun bullet journalin päivitys otti taas yhden edistysaskeleen, sillä mulla on uusi bujo-vihko! Mä oon valitettavan laiska shoppailemaan mitään toimistotarvikkeita tms. mutta kun Tokmannilla tulin sattumalta huomanneeksi uuden tulokkaan vihkohyllyssä, se oli saatava. Tämä on niitä bujoiluun tarkoitettuja vihkoja, joissa on pistesivut. Pakko myöntää, että onhan se aukeaman sommittelu huomattavasti helpompaa, kun voi mallata pisteiden mukaan. Perfektionisti-luonteen unelma. Vihkolla oli muuten hintaa vain hassut 5 e ja sivuja tässä on 250.

Vaikka pinkin ja sydämien täyteinen helmikuu on enää muisto vain, mun maaliskuun sivutkin ovat enemmän tai vähemmän vaaleanpunaisen sävyisiä. En tiedä mikä siinä on, mutta se on ainoa väri jonka kanssa olen jotenkin sinut… Ehkä mä vielä joskus yllätän ja teen vaikka sinisävyisen aukeaman. Epäilen tosin vahvasti.

Kuten viime kuussakin, aika yksinkertaisella tyylillä mennään nytkin. Selailin taas tapani mukaan Pinterest-tallennuksiani, kunnes löysin silmääni miellyttävän tyylin. Tässä kuussa tykkään erityisesti tuosta koko kuukauden sisältävästä aukeamasta. Harkitsen vakavasti sen vakiinnuttamista joka kuukauteen. No, saa taas nähdä, miltä ensi kuussa tuntuu. 

Maaliskuu on mulle hyvin vahvasti kevätkuukausi. Siltä ei kyllä varsinaisesti tunnu, kun nyt katsoo ikkunasta ulos eilisen lumipyryn jälkeen. Lumesta huolimatta aurinko paistaa ja onhan valon määrä lisääntynyt jo ihan huimasti, joten mun mielestä kevät on ainakin lähellä, jos ei jo täällä. Siitä syystä taiteilinkin raapustinkin bujon sivuille kaikenlaisia kukkaa muistuttavia tekeleitä. Ei musta taiteilijaa kyllä tule, mutta onhan noi nyt omalla tavallaan ihan sympaattisia. Vai mitä?


Edellisen kuukauden tavoin otin kuvat vain niistä aukeamista, jotka oikeasti näyttää erilaisilta. En viitsinyt täyttää tätä postausta neljällä samannäköisellä aukeamalla. Olisi ihanaa, jos olisi aikaa ja energiaa tehdä jokaisesta viikkoaukeamastakin omannäköisensä, mutta tällä hetkellä mulle on tärkeintä se, että jokainen viikko on jotenkin edustettuna. Ensi viikolla mun arki kokee taas aikamoisen muutoksen seuraavien 2 kk ajalle (tästä lisää myöhemmin), joten nyt on tärkeää vain pysyä perillä aikatauluista ja velvollisuuksista mahdollisimman helposti.

Jos sä harrastat bullet journalin tekoa, miltä sun maaliskuu näyttää tänä vuonna? Entä mitä tykkäsit mun maaliskuu-sivuista? Mahtavaa tiistaipäivän jatkoa!

0 kommenttia