Lumene-rakkautta vain


*Sisältää mainoslinkkejä*

Lumene ihonhoidossa

Olen sanonut ennenkin, että mulla ei ole ollut Lumeneen kovin läheiset välit yläasteen jälkeen. Muistan edelleen merkin jonkun meikkivoiteen melko toivottomana litkuna, jolla ei peittävyyttä saanut aikaan sitten millään. Ehkä muistikuva on vain mun päässäni, mutta meikkivoiteita en ole Lumenelta kokeillut vielä tänä päivänäkään.

Jokunen aika sitten sen sijaan kiinnostuin uudelleenbrändätyn Lumenen ihonhoitotuotteista kuultuani hurjan paljon hyvää palautetta ihmisiltä. Tähän kuvaan eksyi nyt enemmänkin noita Klassikko-tuotteita, jotka ovat perushyviä ja hinnaltaan varsin edullisia. Lumenen silmänympärysvoidetta olen käyttänyt jo pitkään enkä ainakaan vielä koe tarvitsevani mitään ihmeellisempää tuotetta. Helppokäyttöiset puhdistusliinat ovat ehdoton juttu reissussa tai pitkään venähtäneinä iltoina, kun meikkejä ei jaksa alkaa pesemään pois pidemmän kaavan kautta.

Mutta tuo tässä kuvassa yhdellä tuotteella edustava Lähde-sarja, ah. Se on aivan omaa luokkaansa. Etenkin viime talvena mulla oli ihan superkuiva iho, eikä helpotusta löytynytkään niin kovin helposti. Päädyin kokeilemaan Lähde-sarjan Intense Hydration -tehokosteusvoidetta ja nyt mulla on menossa jo kolmas purkki. Miellyttävä, raikkaan tuoksuinen koostumus, joka kosteuttaa ihan todella tehokkaasti. Mun on pitänyt jo jonkin aikaa hankkia saman sarjan tehokosteuttava seerumi, mutta olen ensin yrittänyt käyttää loppuun oranssissa pullossa olevan Valo-hyaluronitiivisteen. Suosittelen Lähdettä ihan jokaiselle, joka kamppailee kuivan ihon kanssa. Samasta sarjasta löytyy myös mm. tehokosteuttava geelinaamio sekä kosteuttava ja raikastava kasvosuihke.





Muutama sana meikeistä

Kuten jo sanoinkin, Lumenen meikkivoiteisiin en ole ainakaan vielä uskaltanut koskea, mutta löytyy sieltä meikkipuolelta muutama muu tuote, joihin mäkin olen päässyt tekemään lähempää tuttavuutta. Ihan ehdoton luottotuote Lumenen valikoimista mulla on ollut jo kohta pari vuotta vedenkestävä ripsiväri. Ensin kyseessä oli monien hehkuttama Blueberry Wild Curl Waterproof -ripsiväri, jonka valmistus, kuten varmaan kaikki tietävät, lopetettiin reilu vuosi sitten. Tämä tuttavallisemmin Villikiharaksi nimitetty vedenkestävä ripsiväri oli aivan vertaansa vailla. Mikään ei ole pitänyt mun ripsiä yhtä hyvin taivutettuina kuin se.

No, viime syksynä Lumene esitteli uuden Nordic Chic Full-on Curl -ripsivärin, joka sekin on vedenkestävä ja melko samannäköisessä turkoosissa putelissa kuin vanha kunnon Villikihara. Uuden ripsarin povattiin olevan vähintään yhtä hyvä kuin edeltäjänsä, mutta itse en huomaa että tämä olisi ainakaan sen parempi - ellei jopa astetta huonompi. Tätä on (ainakin mun ripsille) vaikeampi levittää niin, että saa edes jollain lailla näyttävät ripset. Silti, vaikka en täysin tyytyväinen tähän ole, on se parempi kuin muiden merkkien maskarat, joten tätä käytän jatkossakin.

Toinen meikkituote, johon mä Lumenelta olen ihastunut, ovat huulituotteet. Erityisesti huulikiillot ja -öljyt ovat nousseet suosikeiksini. Ne ovat helppoja, nopeita, huolettomia ja saavat huulet näyttämään täyteläisiltä ja hyvinvoivilta. Kuvassa näkyvä Nordic Seduction Silky Lip Fluid -huulikiilto antaa huulille kauniin sävyn ja kiillon. Ehdottomasti kokeilun arvoinen on myös vuoden 2017 parhaaksi huuliöljyksi tituleerattu Arctic Glow -huuliöljy.


Mitä mieltä sä olet Lumenen tuotteista? Löytyykö merkin valikoimasta joitain suosikkeja, vai ovatko muut meikkimerkit sivuuttaneet Lumenen sun meikkikokoelmassa?


MUISTA SEURATA BLOGIN ULKOPUOLELLAKIN: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

10 comments

  1. Saatiin meidän viime kaksplussan verkoston syyabileissä goodiebagin mukana lumene lähde uutuuksia ja olin myyty! Se 24h kosteusvoide on ihan paras!

    -Laura/www.withlovelauraliam.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Valo ja Lähde -tuotesarjat on omia lemppareita ja vakkareita! Mulla oli viime joulukuussa se Lumenen joulukalenteri ja mikäli moinen julkaistaan tänäkin vuonna aion ehdottomasti hankkia sen! Niin monia tuotteita pääsi kokeilemaan, vaikka hinta vähän kirpaisikin, niin todellakin joka sentin arvoinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi, haaveilin kanssa siitä joulukalenterista, kiva kuulla että olit siihen tyytyväinen :) Täytyy vakavasti harkita tälle vuodelle jos sellainen tulee myyntiin.

      Poista
  3. Täällä myös yksi uudistuksen jälkeen uudelleen Lumeneen ihastunut! Lähde sarja on myös mun lemppari ja seerumi on ihan super!

    Lumenen meikkejä ei ole tullut käytettyä sitten teini aikojen, mutta niistäkin pääosin kuullut pelkkää hyvää. Blur ja matta meikkivoiteet ovat sellaisia mitä itse olen pitkään halunnut kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, kiva kuulla että sielläkin nää kelpaa :) Se Lähde-seerumi on kyllä ihan pakko saada seuraavaksi!

      Poista
  4. Oon ite ollut jo vuosia ennen uudistusta fani ja olen nyt uudelleenbrändäyksen myötä innostunut vaan lisää! Pelkkää hyvää sanottavaa koko brändistä, vaikkakin ihonhoidosta enemmän kun meikeistä.

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että sielläkin on vain positiivista sanottavaa Lumenesta :)

      Poista
  5. Mä oon aina ollut Lumeneen rakastunut ja tämän uudelleenbrändäyksen myötä entistäkin enemmän! Koen niin ihonhoito- kuin meikkituotteetkin erittäin laadukkaiksi ja toimiviksi omassa käytössäni, joka vaatii aikas paljon tuotteilta rajun atopiani vuoksi. :)

    Mira | www.fashionpoetry.eu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistojuttu että oot löytänyt Lumenelta sopivia tuotteita käyttöösi, varmasti atopian kanssa voi olla haastavaa.

      Poista

Kiva kun luit postauksen! Jätä ihmeessä kommentti käynnistäsi. Saa kysyä, kehua, kritisoida tai vaikka kertoa kuulumisia. - Johanna