Mikä on sun syysväri?

Kun avasin viime viikolla uusinta H&M pakettia, mulle tuli jotenkin sellainen tunne, että oon tainnut hurahtaa yhteen tiettyyn väriin tänä syksynä. Oon kyllä aina tykännyt viininpunaisesta ja mun mielestä se on ehdottomasti syysväri, mutta aiemmin en ole omistanut kovin montaa viininpunaista juttua. Nyt sitten saattoi lähteä kerralla vähän lapasesta.

Lapasista puheenollen, olisin halunnut myös viininpunaisen takin sekä lapaset, mutta takin päädyin tilaamaan monikäyttöisenä mustana ja lapasia en ole onnistunut löytämään mistään. Ootko sä nähnyt jossain viininpunaiset lapaset? Vinkkaa mullekin!





Pipo H&M, korvakorut H&M, neule H&M

Onko sulla joku tietty syysväri, vai pukeudutko kaikenlaisiin väreihin ympäri vuoden?


SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

8 comments

  1. Viininpunainen on ihana väri! Yksi minun lemppareista :)

    VastaaPoista
  2. Kaikenlaiset värit on mun käytössä vuoden ympäri. Tosin on pakko myöntää, että syksyn tullen kaivan ne minun omat värini esiin, eli juurikin ne syksyn murretut värit.

    VastaaPoista
  3. Ihanat ostokset! Minä myös rakastan viininpunaista! Toinen mun ehdoton syyslemppari on petroolin turkoosi :)

    VastaaPoista
  4. Mä rakastan myös viininpunaista ja burgundya näin syksyisin, myös sellainen maastonvihreä ja navy on tosi kivoja :)

    VastaaPoista

Kiva kun luit postauksen! Jätä ihmeessä kommentti käynnistäsi. Saa kysyä, kehua, kritisoida tai vaikka kertoa kuulumisia. - Johanna