Tarina kuvien takana x 10

Huomentapäivää! Mä oon kuulkaas aika poikki. Eilen oli Ilonan päivä eli mielenterveysomaisten oma päivä näin mielenterveyspäivän aattona. Koska työskentelen tällä hetkellä aihepiirin parissa, tarkoitti se mun työpäivän osalta reissaamista, ahkeraa läsnäoloa somessa ja olipa meillä myös avoimien ovien päivä siinä samalla. Ihana, mutta työntäyteinen päivä. Hyvä että jaksoin illalla hakea tämän kuun Bette Boxin postista. Siitä tulee postausta vasta ylihuomenna, koska nyt palataan vähän ajassa taaksepäin kymmenen Instagram-kuvan muodossa ja muistellaan, mitä siellä kuvan taustalla oikeastaan tapahtuikaan.




Ihana, suloinen lettukakku. Helppohan tuollainen on tehdä. Vai onko... Tein kyseistä kakkua valehtelematta varmaan kolme tuntia, eikä siitä mikään kovin upea luomus tullut siltikään. Kaikkein parasta kuitenkin oli se, kun yritin kuljettaa kakkua äitini luo ja se levähti kahteen osaan autossa. Sain sen silti jotenkin pelastettua ja oli se ihan hyvää lopulta :D // Kivat Garnier-purnukat, mites nämä nyt saisi näyttämään jotenkin järkevältä tässä kuvassa... Ah, mä tiedän, nyt on kesä, joten poimin kuvaan vähän luonnonkukkia. Kesken kaiken mulle iski yhtäkkiä epäilys, että saakohan näitä kukkasia edes kerätä. Vietin melkein koko illan luonnossa googletellen, mitkä kukat ovat varmoja vaihtoehtoja. Onneksi kesällä on valoisaa pitkään, ja sain vielä pitkäksi venähtäneen poimimisen jälkeen sen kuvankin napattua.




Ihana aurinkoinen kesäpäivä. Oikeasti oli niin kylmä kesäkuinen päivä, että en tarennut seistä tuulessa odottamassa äitiäni, vaan istuin autossa ja nappasin kuvan kivannäköisestä puunlatvasta. // Unelmakukat, joista haaveilin kokonaisen vuorokauden ja sitten päätin käydä ostamassa ne. Oikein kauniit pionit, jotka taisivat kuitenkin olla nähneet parhaat päivänsä. Kuvan oton jälkeen nimittäin yritin laittaa ne maljakkoon, mutta terälehdet vain varisivat irti. Se oli lyhyt ilo.




Ällöttävintä sushia, jota oon koskaan syönyt. Halusin jonkun nopean lounaan, josta saa vielä kivan Insta-kuvankin, mutta kaupan valmissushista lensi lopulta yli puolet roskiin. Ei enää ikinä. // Kauniista kesäpäivästä hypätään hetkeksi maaliskuiseen lumimyräkkään. Olin tehnyt pitkän työviikon MM-kisoissa ja pääsin lähtemään perjantaina vähän aikaisemmin pois. Se oli tietysti kivaa, mutta jouduin kävelemään ihan järkyttävässä loskasateessa useamman kilometrin, ennen kuin sain kyydin kotiin. Kuvan nappasin, kun oli pakko mennä bussipysäkille hetkeksi suojaan etten kastu aivan läpimäräksi.




Ja sitten taas takaisin kesätunnelmiin, vuotta aiempaan kesään tosin. Oli ihana auringonlasku, mutta mä olin vasta kotimatkalla maalta kaupunkiin. Kesken matkan on tämä yksi aukea, josta näkyy kauniisti taivas puiden takaa, joten ihan kepeästi vaan auto tien sivuun ja lähdin etsimään hyvää paikkaa kuvalle. Saatoin kerätä muutamia katseita ohikulkijoilta, mutta ainakin sain kivan kuvan... // Edelleen ainoa kerta, kun oon käynyt Jungle Juice Barissa. Olin ihan kamalan flunssainen, enkä tainnut maistaa koko juomasta juuri mitään. Onneksi nappasin myös inkiväärishotin, joka vähän helpotti oloa.




Flunssasta puheen ollen, myös tämän kuvan ottamisen aikaan olin kipeänä, enkä loppujen lopuksi pystynyt edes syömään noita pullia kovan kurkkukivun takia. // Aurinkoinen iltapäivä ja herkullista jäätelöä, hyvä yhdistelmä. Todellisuudessa mulla oli todella tukala olo, sillä olin vieläkin samalla reissulla edellisen illan baarin jälkeen. Reissulla, jonka piti olla pelkkä piknik toukokuisena perjantai-iltana. No, näitä sattuu :D

Sellaisia paljastuksia tällä kertaa Instagram-kuvien takaa. Oikein kivaa tiistaipäivää, toivottavasti se on onnistunut sadesäästä huolimatta ❤️


SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia