MULLA ON SINISET HIUKSET

 

Nyt voin sanoa ihan rehellisesti, että tein jotain mitä en oo tehnyt koskaan ennen. Minä, joka aina ajattelee ensin kolmeltakymmeneltä eri kantilta, kannattaako joku asia nyt sitten kuitenkaan, värjäsin hiukseni siniseksi. Toki tämä ei ole niiiin suuri juttu kuin kirkkaansiniset Marge Simpson -hiukset, ja kuvissa nää näyttävät sitä paitsi liilalta, mutta mulle - siis sinistä väriä kaikessa viimeiseen asti karttavalle - tämä on valtava juttu. Kerron ensi viikolla enemmän siitä, miten väri syntyi ja miksi. Halusin nyt vain tulla ennen vapun juhlintaa pikaisesti jakamaan tämän teille. Mulla! Siniset! Hiukset!
Ja tiedättekö mitä? Musta on aivan ihanaa olla sinitukkainen. Vaikka tämä vappu ei nyt säiden puolesta ole ihan niin täydellinen kuin voisi olla, ainakin mulla on juhlaan sopivat hiukset. 
Viettäkäähän kiva vappu ihanat <3

SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia