Alkuvuoden tykätyimmät Insta-kuvani

Onko teilläkin havaittavissa pientä kevätväsymystä tällä viikolla? Vaikka meitä on hemmoteltu ihanan keväisellä säällä ja auringonpaisteella, mulla on ainakin ollut tosi vetämätön olo koko viikon - ja niin monella tutullanikin. Totesin, että nyt mä kai sitten olen virallisesti tullut vanhaksi, jos kesäaikaan siirtyminen vaikuttaa näin pahasti. En oo koskaan ennen huomannut kellojen kääntämisellä olevan mitään vaikutusta mun fyysiseen oloon. Tästä kai se on sitten enää pelkkää alamäkeä... No ei kai sentään :D
Piristääkseni itseäni eilen selailin mun Instagramia ja huomasin, että tietyt kuvat olivat luonnollisesti saaneet vähän enemmän tykkäyksiä kuin taas jotkut muut kuvat. Päätin listata tähän kahdeksan alkuvuoden tykätyintä kuvaani, jotta saadaan kaikki vähän osviittaa, millaisista kuvista siellä Insta-maailmassa eniten tykätään. Katsotaanpa!


1.  Vaaleat sävyt, rauhallisuus, talvinen fiilis tammikuun hyytävän kylmyyyden keskellä. Taisi olla ihan ajankohtaan sopiva kuva. 2. Matkakuvat kiinnostavat ihmisiä aina. Harmi ettei mulla ole tarjota kovin ajankohtaisia sellaisia. Onneksi kaunis Cominon saaristo näyttää hyvältä vielä näin seitsemän vuoden jälkeenkin. 3. Nopea räpsy vanhoilta kotikulmilta oli yllättävän suosittu. On se vaan rakas näkymä, yksi parhaita paikkoja Lahessa jos multa kysytään. 4. Bullet Journal kiinnosti ihmisiä kovasti täällä blogin puolella, miksei siis Instassakin. Pikkuhiljaa tuo bucket list alkaa muuten täyttyä! Toivottavasti kesällä toteutuu mahdollisimman moni juttu.


5. Tämä on itse asiassa yksi munkin suosikki-ruokakuvista pitkään aikaan. Blogissa nähtiin tammikuussa myös tämän kaveri, jättikatkarapupasta6. Tämä oli kaikista tykätyin kuva, mikä yllätti mut täysin. Kuva taitaa olla päivälleen kuukauden vanha, olin nimittäin silloin tulossa töistä perjantai-iltana ja lunta pyrytti ihan hulluna. Ilmeisesti instakansa tykkää lumesta ja talvesta? Mä en niinkään. 7. Pitkästä aikaa pari uutta kenkäparia, tottakai se oli ikuistettava. Tekin selvästi tykkäsitte. 8. Kauniit vaaleanpunaiset ruusut naistenpäivänä - what's not to like?

Mitäs johtopäätöksiä tästä nyt sitten voitaisiin vetää? Selkeästi huolitellut ruoka-annokset, vaaleat ja kylmät sävyt sekä matkustelu vetävät eniten tykkäyksiä puoleensa. Hyvä uutinen on se, että näitä kaikkia on tulossa sekä Instagramin että blogin puolelle jatkossakin.
Jos sulla on mielessä joku tietty aihe, jota haluaisit nähdä lisää mun someissa, kerro toki. Lisää instagrammailua löydät tutulla nimimerkillä @johanna_smiling.

SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia