DIY pakettikortit



Huomenta! Tuli pidettyä pieni blogitauko tähän väliin, sillä mä oon ollut niin kipeä nyt jo yli viikon päivät, että kaikki tekeminen tuntuu liian raskaalta. Mietin blogia kyllä useampana päivänä, mutta ajatus tietokoneen avaamisesta tuntui liian uuvuttavalta - eikä mulla juuri mitään asiaa olisi ollutkaan. Voisin toki kertoa siitä, kuinka mulla menee tällä hetkellä paketillinen nenäliinoja päivässä, tai siitä kuinka mun päätä jomottaa koko ajan niin paljon, että katseen tarkentaminen tähän ruutuun on mahdotonta. Luulenpa, että flunssakauden ollessa parhaimmillaan pahimmillaan ketään ei kuitenkaan kiinnosta muiden taudit, joten puhutaanpa tänään hetki kovasti lähestyvästä joulusta.




Yksi päivä olin hetken aikaa muka-ahkera ja askartelin pakettikortit valmiiksi paketointia varten. Aioin tehdä pakettikortit alusta loppuun, mutta sitten löysin näitä valmiita kivan näköisiä kortteja niin edullisesti (~2 e) Kärkkäiseltä, että loppujen lopuksi mun tarvitsi vain töhertää niihin jotain. Koska mielikuvitus ei tässä kaiken rään keskellä laukkaa kovin vilkkaasti, pysyttelin helpoissa lausahduksissa - vaihdellen vähän englannin ja suomen kielen välillä lahjan saajasta riippuen. Tämä oli just sitä pientä, sopivan kevyttä puuhaa mitä tällaisina sairaspäivinä on kiva tehdä.
Oon muutenkin nyt innostunut taas vähän askartelusta ja yksi päivä rakentelinkin pillikranssin. Jos sulla on jotain jouluaskarteluun liittyviä vinkkejä, saa jakaa!

SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia