Siveltimet tekevän meikin



Meikkipostausta tehdessäni tajusin eräänä päivänä, etten oo kertonut lainkaan mun meikkivälineistä. Mulla on aika paljon erilaisia siveltimiä, mutta oon vannoutunut käyttämään muutamaa tiettyä. Meikkivoiteen levitän tällä hetkellä meikkisienellä, ja puuterin vipalla. Niihinkin mulla olisi omat siveltimensä, mutta koska en niitä ainakaan juuri nyt käytä, esittelen kolme muuta suosikkiani. Nämä kaikki olen ostanut eBaysta ihan parilla eurolla. Laitan jokaiseen linkin, josta pääsee suoraan kunkin siveltimen ostosivustolle.




Tämän kapeapäisen siveltimen ostin jokin aika sitten, juurikin silloin kun aloin opettelemaan kasvojen varjostusta. Tämä on malliltaan litteä ja kapea, täydellisen muotoinen tekemään tarkatkin contourit kasvoille. Tämän kanssa saa kyllä ottaa tuotetta ihan reilusti, eikä mitään ylilyöntejä pääse kovin helposti tapahtumaan, sillä tähän ei tartu puuterimainen tuote kovin hyvin. Ihan hyvä ja pehmeä perussivellin kuitenkin.




Tämän viuhkamaisen siveltimen halusin ostaa testiin nähtyäni jossain meikkitutoriaalissa, kun vastaavanlaisella levitettiin highlighteria. Tämäkin on todella pehmeä ja hauskan mallinen, mutta kooltaan aivan valtava. Isosta Makeup Revolutionin highlighterista saa otettua tavaraa suht hyvin, mutta ihan mahdotontahan tämänkokoisella siveltimellä on osua esimerkiksi noihin NYXin nappeihin kovin tarkasti. Plussaa kuitenkin siitä, että tällä saa ehdottomasti häivytettyä meikin hyvin, jos ei missään nimessä halua jättää selkeitä rajoja tms.


Sitten uusin tulokas, johon oon tykästynyt kovasti. Ovaalin muotoinen, hammasharjaankin verrattu sivellin on helppo pitää kädessä ja meikin levittäminen sujuu kätevästi. Tämä on erittäin tiheäharjaksinen, ja tällä saa ihan todella näyttävän meikin aikaan. Itse tykkään tehdä varjostukset melko hellällä kädellä, koska olen niin vaalea, mutta juhliin lähtiessä saatan sipaista meikkiä vähän enemmänkin. Tämä on siihen täydellinen sivellin. Tottumattomalle ja hyvin hillityn lopputuloksen haluavalle en välttämättä suosittelisi, mutta vitsi että tykästyin tähän! Superkätevä sivellin.


SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia