Oudot tapani x 8

Niinpä se pyörähti syyskuun tokavika viikko käyntiin. Tätä menoahan ollaan kohta jo joulussa! Viikonloppu hujahti taas tosi vauhdikkaasti ohi - sisältäen mm. kaverin synttärit, paljon uusia ihmisiä, hyvää ruokaa ja rauhallisia iltoja takkatulen ääressä.
Musta on aina superhauskaa kuulla muiden ihmisten kummallisuuksista ja oudoista tavoista, ja vertailla niitä omiini. Tiedättekö, kun tulee sellainen "Jes, en ole ainoa!" -fiilis? Tänään kerron muutamista oudoista tavoistani. Näitähän riittäisi varmaan loputtomiin, mutta tässä nyt alkuun muutama.


Laitan kaiken...
...kansioihin. En tiedä onko tää nyt niin kovin outo tapa, mutta ainakin yksi mun suurimmista pakkomielteistä. Oli kyse sitten tietokoneesta, puhelimesta, tai ihan tavallisesta pinkasta paperia, mun on laitettava kaikki järjestykseen. Esim. mun kuvat tietokoneella (joita on niin montakymmentätuhatta, etten enää edes tiedä) ovat kaikki kansioissa ja alikansioissa tapahtuman, aiheen, paikan tai ajankohdan mukaan - ja sitten vielä tietysti kronologisessa järjestyksessä.
Kuvakansioista puheenollen...
...kun siirrän kuvia kansiosta toiseen (tietokoneella), mun on tarkistettava moneen kertaan, että se kuva on varmasti siellä uudessa kansiossa, ennen kuin poistan sen vanhasta. Sehän olisi katastrofi, jos kuvat niin vain katoaisivat matkalle.
Aina kun syön...
...mun on katsottava televisiota, videoita, snäppejä tms. Suomeksi sanottuna: mulla pyörii yleensä aina Netflixistä joku sarja. En voi kuvitellakaan istuvani alas ruokapöytään ja syöväni annoksen täydessä hiljaisuudessa. Syön yleensä sängyllä tai työpöydän ääressä. Tämä ei tietenkään päde, jos mulla on seuraa, koska silloin voin keskustella sen toisen ihmisen kanssa.
Mun lempipuuhaa on...
...listojen läpikäyminen. Ehkä parasta mitä tiedän, on kirjoittaa vaikkapa to do -lista, ja saada sitten yliviivattua kaikki asiat siitä listasta. Parasta.


Joskus kesähelteillä...
...istun lattiatuulettimen edessä ja kuvittelen että se on tuulikone, ja mä oon muotikuvauksissa. Joskus jos on oikein tylsää, otan myös selfieitä, mutta en sentään julkaise niitä minnekään.
Aloitettuani uuden sarjan...
...mun on lähes poikkeuksetta katsottava se loppuun, vaikkei alku vaikuttaisi kovin lupaavalta. Näin olen jäänyt koukkuun mm. Netflixin Screamiin ja Stranger Thingsiin sekä HBO Nordicin Girsliin.
Kun kuuntelen musiikkia kuulokkeilla...
...olen yleensä julkisella paikalla. Silloin mun on tasaisin väliajoin otettava kuulokkeet korvilta ja varmistettava, että musiikki tosiaan tulee kuulokkeista eikä pauhaa kaikkien kuultavana.
Kun käytän vesihanaa...
...oli se sitten vessassa tai keittiössä, kotona tai julkisella paikalla, mun on pakko pyyhkiä se. Siis ei siksi että pelkäisin pöpöjä (okei vähän siksikin), mutta vihaan niitä vesiroiskeita mitkä kuivaa siihen rumiksi länteiksi. Mulla on monia muitakin siivouspakkomielteitä, mutta ei niistä enempää tänään.

Onko siellä kohtalotovereita, vai oonko ihan yksin outouksieni kanssa? Pliiiiis kertokaa että en ole ainoa ;) Kivaa alkuviikkoa!

SEURAA MYÖS NÄISSÄ: FACEBOOK / BLOGLOVIN / INSTAGRAM

0 kommenttia