I wear my sunglasses at night




Oon kyllä mestari keksimään otsikoita, jotka ei oikeastaan liity postauksen aiheeseen millään muotoa. Tai kyllä mä ajattelin aurinkolaseista tänään höpöttää, mutta muutenhan tuo otsikko on repäisty röyhkeästi The Local Bandin biisistä. Noh, annettakoon se mulle tällä kertaa anteeksi - onhan tässä aika paljon kaikkea meneillään juuri nyt, joten en oo parhaimmillani enää tähän aikaan illasta.

Eli tosiaan ensimmäinen viikko superdieettiä on nyt takana ja siitä luittekin varmasti jo edellisestä postauksesta. Toinen viikko on alkanut melko stressaavasti, sillä ruokailuille ei vain tunnu löytyvän sitä aikaa. Muitakin stressin aiheita löytyy laidasta laitaan, eikä vuorokaudessa vieläkään ole tarpeeksi tunteja kaiken tekemiseen.  Onneksi viikonloppuun on enää kolme päivää...




Mutta entäs ne aurinkolasit? No oikeastaan halusin vaan esitellä teille mun alati kasvavaa aurinkolasikokoelmaa. En todellakaan omista mitään merkkilaseja, sillä en halua pulittaa satoja euroja asiasta, jonka onnistun jossain vaiheessa kuitenkin kadottamaan/naarmuttamaan/valitse sopiva verbi. Viimeisimmät tulokkaat saapuivat viime viikolla ja ne ovat peräisin eBaysta, kuten jo kahdet edeltäjänsäkin. Oon lahjoittanut viime aikoina aurinkolaseja lähipiiriini, joten tällä hetkellä mulla on vain 8 paria aurinkolaseja. Tämänhetkiset suosikkilasini näkyvät tässä.




Ennen olin vannoutunut pilottilasien käyttäjä. Toki mulla sellaiset on vieläkin, kuten kuvasta näkyy, mutta oon käyttänyt aktiivisesti pyöreitä aurinkolaseja nyt jo yli vuoden. Nämä ihanan keväiset kukkalasit ovat uusin löytö ja tosiaan sieltä eBaysta. Isot, pyöreät lasit taas löysin Glitteristä joskus vuosi sitten. Ne mulla on aina autossa mukana, joten ovat päässä useimmiten. Mulla näkee blehat päässä hyvinkin ison osan vuodesta - pimeään aikaan en niitä viitsi käyttää, kun en näe eteeni, mutta onneksi näin kevään kynnyksellä käyttö pääsee lisääntymään koko ajan.

Löytyikö näistä mitään omaa silmää miellyttävää? Millaiset sun lemppariaurinkolasit on?

2 comments

  1. ihanat noi uudet!! ja noi kaikki!! :-)
    Sara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä ihan lempparit noi uudet, mutta kaikista tykkään kyllä itsekin! :)

      Poista

Kiva kun luit postauksen! Jätä ihmeessä kommentti käynnistäsi. Saa kysyä, kehua, kritisoida tai vaikka kertoa kuulumisia. - Johanna