Mitä kuusen alta löytyi?




Kuten edellisessä postauksessa sanoin, en aikonut ensin tehdä joululahjapostausta, mutta enhän mä voinut jättää esittelemättä näitä ihanuuksia teillekin! Sain tänä vuonna melko käytännöllisiä lahjoja, mikä on tietysti aina hyvä. Mikäpäs olisi onnistuneempi lahja kuin sellainen joka saajalla tulee varmasti käyttöön. Arvaatteko mikä tämä pöllön kuvalla varustettu asia oikein on?

No sehän on söpöin sammutuspeite, jonka oon koskaan nähnyt. Tavallista sammutuspeitettä en varsinaiseksi sisustuselementiksi kyllä mieltäisi, mutta tätä ei tarvitse piilottaa kaapin perukoille.




Moni sanoo leffalippujen olevan mielikuvitukseton ja tylsä lahja, mutta mä oon niistä aivan innoissani. Oon valittanut ilmeisesti monta kertaa äidilleni etten saa leffalippuja lähes koskaan lahjaksi, koska tällä kertaa hän muisti mua neljällä sellaisella. Musta elokuvissa käyminen on kiva tapa paeta arkea pariksi tunniksi, mutta sinnekään ei aina ole varaa mennä - tai sitten sitä vaan laiskotuttaa eikä tule lähdettyä. No nytpä on syy lähteä neljäänkin kertaan!




Tästä lahjasta olin ihan superinnoissani, sillä juuri kun postasin viime viikolla Baby Lipseistä, harmittelin samanaikaisesti etten ollut törmännyt kaupassa tähän Winter Delight -sarjaan ollenkaan. No nytpä ei tarvitse enää harmitella, sillä S oli ilmeisesti lukenut mun ajatukset ja osti koko paketin mulle. Tuohonhan kuuluu sävyt Mint Candy (light rose), Hot Cocoa (nude), Sweet Apple (red) sekä Sugar Cookie (pink) ja voi että niiden toinen toistaan herkullisempia tuoksuja... Ihania!




Kosmetiikkalinjalla jatketaan, K nimittäin lahjoi mua kauniiden marmorikuvioisten säilytysrasioiden lisäksi itsetehdyillä jalkakylpypommeilla, huulirasvalla sekä saippualla. Itsetehdyt lahjat ovat aina ihania eikä tämäkään lahja ollut mikään poikkeus. Testailen näitä varmasti pian. Sain samaiselta ystävältä myös lempijoululahjani, mutta sitä en paljasta teille ainakaan vielä.

Muutama lahja jäi esittelemättä mutta tässä olivat suosikkini. Kiitos taas kerran ihanaiset näistä ajattelevaisista paketeista!

3 comments

  1. Jee, toi sammutuspeite!! :) Itsekin tuollaisen, muistaakseni täysin samanlaisen viimeviikolla tilasin ^_^

    http://reflexdance.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä söpöin sammutuspeite minkä oon nähnyt - ja tärkeä olla olemassa. Kiitos kommentista! :)

      Poista
  2. No todellakin on söpö, just äsken hain paketin ja heti laitoin omani oikeelle paikalleen tuohon keittiöön :)

    VastaaPoista

Kiva kun luit postauksen! Jätä ihmeessä kommentti käynnistäsi. Saa kysyä, kehua, kritisoida tai vaikka kertoa kuulumisia. - Johanna