All I want for Christmas...



Oikeastaan mulle tärkeintä joulussa on se, että pääsen viettämään aikaa rakkaimpien kanssa. Vaikka välillä saatankin olla vähän enemmän materian perään kuin haluaisin, en todellakaan odota mitään superkalliita ja ylimaallisia lahjoja keneltäkään. Äitini aina sanoo, että mulle on vaikea ostaa lahjaa kun olen niin nirso. Se toki pitää paikkansa kun olen itse hankkimassa asioita itselleni, mutta kun on kyseessä muiden lahjat, olen aidosti onnellinen mistä vain mitä saan. Tästä huolimatta tein pienen listan asioista, joita tarvitsisin (tai ihan vaan haluaisin) elämääni juuri nyt, jos voisin valita ihan mitä vain.

Canon EOS 760D. Toki voisin ottaa jonkun vielä ammattimaisemman rungon, jos sellainen olisi mahdollista, mutta tämä kamera on hankintalistallani ja tulee ehkä vielä joskus mahdolliseksi vaihtoehdoksi

Apple iMac 21.5" ME086. Oon haaveillut pöytäkoneesta jo vuosia ja Ompun vannoutuneena puhelinkäyttäjänä looginen vaihtoehto olisi tietysti tämä upeus. Tämäkin jäänee haaveeksi vielä piiiitkäksi aikaa...

Oon päättänyt että tahdon uudeksivuodeksi paljettimekon, mutta ainakaan vielä en oo löytänyt sellaista joka mua miellyttäisi. Sekin siis kelpaisi hyvin 

Escada Cherry in the Air -hajuvesi. Olen avautunut tästä tuoksusta aiemminkin, ainakin tässä postauksessa. Voisiko joku nyt vaan löytää tätä mulle jostain, jooko?

Uusille nilkkureille mulla olisi huutava tarve ja nämä Zalandolta löytyneet Mjus Misteryn kengät vastaisivat oikein kivasti siihen tarpeeseen

Paljon puhuttu ja kohuttu Anastasian Contour Kit ei ole mulle mikään varsinainen must have, mutta en pistäisi vastaan jos tällainen ilmestyisi kuusen alle

Frette Hotel Charme -lakanat. Rakastan nukkua hyvien, laadukkaiden lakanoiden keskellä mutta en koskaan raaski itse laittaa lakanoihin mitään hirveän suuria summia

0 kommenttia