Muista unelmoida myös heräämiseen jälkeen

Mistä tietää että on tapaillut viime vuosina liian montaa miestä ilman mitään erityisiä onnistumiskokemuksia? Siitä, kun törmäät parhaan ystäväsi kanssa mieheen jota oot tapaillut viime vuonna, eikä sun ystävällä ole enää mitään muistikuvaa kuka se mies on. Mulle käy noin aina joskus, viimeksi eilen illalla kun oltiin Linnanmäen Valokarnevaaleilla. Vielä kummallisemman tilanteesta teki se että myös se mies huomasi mut, mutta oli ilmeisesti treffeillä ja yritti kovasti peitellä sitä että muistaa kuka mä olen. Noh, näitä sattuu. Valokarnevaalit oli ihanat ja valaistus Lintsillä oli kerrassaan upea. Vähän harmittaa etten ottanut kameraa mukaan, mutta Snapchatiin ja Instagramiin tallentui kyllä kuvamateraalia paikan päältä. Kamerasta puheen ollen, mulla on ollut koko viikon kamalia ongelmia kuvamateriaalin kanssa.

Mulla on luonnoksissa monta postausta odottamassa, mutta en oo voinut julkaista niitä kun niissä ei ole kuvia. Vaikka en mikään huippukuvaaja olekaan, yritän silti pitää riman suht korkealla blogissa julkaisemieni kuvien suhteen. Menneellä viikolla ottamani kuvat eivät todellakaan ole vastanneet mun odotuksia enkä oo voinut käyttää niitä. Toki kun vaihtoehtona taas on totaalinen blogihiljaisuus, alkaa jo kovasti houkuttaa lisäillä tänne niitä surkeitakin kuvia. Tilanteeseen on kuitenkin tulossa pian ratkaisu.




Ainakin toivon niin. Mun asumistilanne muuttuu tässä lähiaikoina, kylläkin ihan erilaiseen suuntaan kuin olin suunnitellut. Joka tapauksessa pääsen pian toteuttamaan itseäni pitkästä aikaa sisustamisen saralla ja tähän liittyen aion muun muassa lisätä asunnon valaistusta huomattavasti. Mulla alkoi tietenkin heti raksuttamaan hurjaa vauhtia ajatukset - mitä haluan säilyttää ja mitä en? Eilen matkalla Linnanmäelle pistäydyttiin taas Ikeassa ja hankin itselleni pitkästä aikaa työpöydän. En malta odottaa että pääsen kasaamaan sitä, mulla on nimittäin vähän DIY-suunnitelmia sen suhteen. Tästä tulee ehdottomasti lisätietoa blogin puolelle heti kun homma etenee. Yllä olevat kuvat antavat pientä esimakua.




Koska kaikkia suurempia sisustusratkaisuja en voi tällä hetkellä toteuttaa ja joudun tyytymään haaveiluun, keskityn enemmänkin yksityiskohtiin ja pieniin juttuihin jotka miellyttävät omaa silmääni. Kuparia tulee näkymään ripauksina siellä täällä, mm. tämän lampun ja näiden kynttiläkippojen muodossa. Marmori ja betoni puhuttelevat erityisen paljon. Hallitsevina väreinä kaikessa mihin voin vaikuttaa tulevat olemaan valkoinen, musta sekä harmaa. Myös tummaa puuta saattaa ilmestyä jonnekin. Mulla on paljon työtä edessä, mutta oon aivan super-innoissani siitä että saan taas ympärilleni omannäköisiä juttuja.

Kuvat: Pinterest

0 kommenttia