Valmis seuraavaan vaiheeseen

Löysin muutaman aiemmin julkaisemattoman kuvan viime kesältä ja tuli haikea olo. Tällä hetkellä odotan kovasti sitä että vuosi vaihtuisi jo. Suurimpana syynä ei ole se, etten pidä pahemmin talvesta - vaikka toki sekin vaikuttaa. Haluaisin pikakelata kevääseen ja siihen kun luonto alkaa heräilemään talviunilta. Mutta se nyt ei tietenkään ole mahdollista. Eniten odotan vuodenvaihdetta siksi, että ensi vuodesta on vaan pakko tulla parempi kuin tästä.





Olin päättänyt etukäteen että vuodesta 2015 tulee loistava. Ainakin yritin pitää asenteen positiivisena. Toki tähän vuoteen on mahtunut paljon hyviä ja ihania hetkiä, mutta niin on kyllä huonojakin. Mulla on ollut ennenkin rankkoja vuosia mutta tää on ollut sitä eri tavalla. Fyysisesti. Oon sairastanut enemmän ja suuremmassa mittakaavassa kuin koskaan ennen. Oon valvonut öitä angiinassa joka äityi niin pahaksi että hetken luulin todella kuolevani siihen. Oon maannut viikkoja sängyn pohjalla koska selkä petti. Tämä toistui pariinkin kertaan. Oon ollut yli neljä kuukautta putkeen sairaslomalla koska kädet reistailee, eikä loppua näy. Tällä hetkellä pyörin tuskissani ja yritän löytää sopivaa asentoa jossa kylkeen ei sattuisi, sillä viime viikolla mursin kylkiluuni. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun mielessä on käynyt että mitä vielä?





Tiedän että huonomminkin voisi olla, mutta kyllä tässä on mun mielestä ihan riittävästi yhdelle vuodelle. Mulle - kuten varmasti melkolailla kaikille meistä - on tosi kova pala kun fyysinen toimintakyky kärsii. Oon joutunut pyytämään ihmisiltä paljon enemmän apua kuin normaalisti enkä pidä siitä yhtään. Tottakai oon suunnattoman kiitollinen että elämästä löytyy niitäkin uskomattoman upeita ihmisiä, jotka jaksaa kerta toisensa auttaa. Jotka ei edes pyydä mitään vastineeksi. Mutta musta on aivan kamalaa olla taakkana kenellekään ja ylipäänsä aina ennen yksin pärjänneenä myöntää, että en pystykään kaikkeen.




En tiedä oliko mulla edes varsinaista pointtia tänään. Halusin vaan tulla jakamaan näitä aurinkoisia kuvia ja haaveilemaan kesästä. Ensi viikko on ehkä koko syksyn kiireisin viikko sisältäen mm. muuttohommia, koulujuttuja (ensimmäistä kertaa yli kolmeen vuoteen, hui!), hammaslääkärikäynnin, talvirenkaiden vaihdon ja halloween-juhlat. Mun pitäisi saada itseni kuntoon huomiseksi, joten nyt taidan rentoutua hetken Netflixin parissa ja sitten yritän saada unta. Vaikka ensi viikolla on kiireistä, mulla on muutama postausaihe odottamassa heti kun saan niihin kuvat valmiiksi. Joten palaan pian taas!

Muistakaahan muuten että tänään on viimeinen päivä äänestää Indiedays Blog Awardseissa. Äänestys-kuvake löytyy heti blogin sivupalkista. Äänestämällä osallistut samalla lahjakorttiarvontaan ;) Ihanaa alkavaa viikkoa, toivottavasti nähdään välillä aurinkoakin eikä pelkkiä harmaita pilviä!

0 kommenttia