If winter comes, can spring be far behind?



Mun viikonloppu on mennyt tällä kertaa aika verkkaisesti. Perjantai-iltana käytiin Siipiravintolassa syömässä, vitsi että tykkään siitä paikasta! Perinteisesti käydään lähes aina kiinalaisessa, mutta tästä saattaa helposti tulla uusi vakkaripaikka sen rinnalle. Eilen tehtiin pikapyrähdys Porvooseen autoasioissa ja pistäydyttiin samalla Pukaron Paronissa syömässä. Kyllä, paljon ulkona syömistä yhteen viikonloppuun... Oli kiva käydä piiiitkästä aikaa perheen kanssa syömässä. Illalla mulle tuli flunssainen olo ja tänään oon ollut todella väsynyt. Leivoin tomaatti-tonnikalapiirakan ruoaksi ja nyt teen tätä postausta, mutta muuten oon ottanut ihan rennosti ja fiilistellyt Bon Jovia. En viitsinyt lähteä kauppaa pidemmälle kun ulkona on niin kylmä.




Totuin vasta äskettäin ajatukseen syksyn tulosta ja nyt näyttää että talvikin otti jo varaslähdön. Keskiviikkoaamuna pakenin tosiaan hyvissä ajoin maaseudun rauhaan ja kävin kävelyllä kirpeässä pakkasaamussa. En ole yhtään talvi-ihminen enkä pidä kylmästä, mutta jopa mun täytyy myöntää että aamuauringossa kimmeltävä nurmi ja puiden lehdet näyttivät kauniilta. Kuvausreissu jäi melko lyhyeksi kun mulla ei ollut käsineitä mukana, mutta onneksi ehdin ikuistaa ainakin tämän jäisen taideteoksen joka oli ilmestynyt isäpuolen auton ikkunaan yön aikana.




Miten teidän viikonloppu sujui? Mä taidan tuijotella loppuillan Netflixistä jotain hömppää, lakata kynnet ja yrittää käydä ajoissa nukkumaan. Hyvää yötä!

0 kommenttia