Niittejä ja printtitoppeja

Mun pukeutumistyylini on vaihdellut vuosien varrella niin moneen kertaan, etten pysy enää laskuissa itsekään. Varmaan meillä kaikilla on muistoja nuoruuden erilaisista kokeiluista, joista moni ei jälkeenpäin ajateltuna ollut niin kauhean hyvä idea.. Toisaalta, kokeilemalla oppii. Yksi asia mulla on kuitenkin säilynyt kantavana voimana melkein koko ajan sen jälkeen kun aloin etsimään omaa tyyliäni yläasteen alussa - en halua sulautua massaan. Otan vaikutteita pukeutumiseeni lähes mistä vain, en tykkää kopioida tiettyjä ihmisiä tai tyylejä vaan sekoittelen niistä omia versioitani. Nykyään suurimman osan ajasta mukavuus vie voiton, mutta silti tykkään jos vaatteissa ja asusteissa on jotain jujua. Alla oleva kuva puhuu loistavasti puolestaan.




Toisaalta rakastan kauniita, söpöjä ja naisellisia asioita - kuten nämä pinkit Spiritstoren ballerinat. Toisaalta mua vetää puoleensa rosoisuus, musta, nahka ja niitit. Paksupohjaiset niittitennarit edustaa sitä kaikkea täydellisesti. Molemmat kengät löysin taannoiselta Vääksyn reissulta kirpputorilta. Shoppaileminen on aina ollut mun pahe, mutta vuosien mittaan olen oppinut hillitsemään itseäni ja ostamaan vain asioita, joita varmasti tulen käyttämään. Toki joskus tulee virhelyöntejä, mutta huomattavasti harvemmin kuin joskus teinivuosina. Pikkuhiljaa vaatekaappi alkaa muotoutumaan käyttövaatteiden ympärille, eikä perukoille jää enää pölyttymään vaatekappaleita jotka ei koskaan näe päivänvaloa.




Myös tämän niittilaukun ostin kirpputorilta vähän aikaa sitten. Clutch-malliset pikkulaukut ovat mun suosikkeja etenkin juhlapukeutumisessa. Keskikokoiseen laukkuun mahtuu kaikki yhdeksi illaksi tarvittavat tavarat, mutta silti se on sopivan siro kannettavaksi kädessä. Niitit tekevät laukusta kunnon katseenkääntäjän, joten muut asusteet voi jättää vähemmälle. Tänä kesänä oon näköjään shoppaillut enemmän kirppareilla kuin alennusmyynneissä, mutta oon mä ostanut muutamia juttuja kaupastakin.




Maksimekot on mun ehdoton kesäsuosikki, niiden helppoutta on vaikea päihittää. Jos haluaa mekkoon vähän vaihtelua, voi heittää päälle topin ja heti asu näyttää erilaiselta. Nämä Gina Tricotin edulliset topit on helppo tapa saada vaihtelua - multa löytyy näitä jo ennestään kaapista. Näitähän on vaikka miten monilla erilaisilla printeillä, joten jokainen varmasti löytää omaa silmää miellyttävän version. Mitäs tykkäilitte mun tämänkertaisista ostoksista? Muistatko vielä omat nuoruusajat ja erilaiset tyylikokeilut vai onko tyylisi pysynyt samana vuodesta toiseen? Kertokaahan kokemuksia!

0 kommenttia