Misty Dayn tyyliin

En tiedä tietääkö teistä monikaan, kuka on Misty Day. Oon aivan hulluna fantasiaan, kauhuun ja kaikkeen yliluonnolliseen, joten luonnollisesti myös kauhusarja American Horror Story kuuluu mun suosikkeihin. Netflixissä on tällä hetkellä nähtävissä kolme kautta kyseistä sarjaa. Näistä viimeisin on nimeltään Coven. Näköjään kyseistä kautta esitetään juurikin tällä hetkellä myös Maikkarin myöhäisillassa tiistaisin. Tiedoksi niille, joita aihe kiinnostaa, mutta joilla ei ole Netflix-tunnuksia. Lyhyesti kerrottuna Coven kertoo tarinan nykyajan noita-akatemiasta, jossa koulutetaan nuoria, erilaisia kykyjä omaavia noitia. Yksi näistä noidista on erakko Misty Day, jonka pukeutumistyyli kiehtoo mua erittäin paljon.




Kun näin tämän kauniin kukkahuivin myynnissä, tuli mieleeni ensimmäisenä Misty. Misty on varsinainen luonnonlapsi, joka pukeutuu pitkiin mekkoihin ja hameisiin, maanläheisiin sävyihin, näyttäviin koruihin, isoihin kukkakuvioisiin huiveihin ja saappaisiin. En yleensä matki kenenkään yksittäisen henkilön/hahmon tyyliä, mutta hänen omaperäisen tyylinsä voisin ottaa ihan suoraan oman vaatekaappini täytteeksi. Niin paljon kuin tykkäänkin kesästä, tuleva syksy on aina siitä mukava, että silloin voi kääriytyä suuriin neuleisiin ja huiveihin. Vaikka ei tämä kesä varsinainen hellekesä ole muutenkaan ollut.




Nyt mulla on lierihattu jo harmaana ja viininpunaisena, ja ajattelin tilata eBaysta syksyksi vielä mustan. Löysin tuossa yksi päivä tieni vihdoinkin eBayn ihmeelliseen maailmaan ja voi että, en tiedä miten oon selvinnyt elämästä ilman sitä! Oon tilannut sieltä jo kasan niittejä, puhelimen kuoria, meikkitarvikkeita ja yhden luomivärinkin. Katsotaan mitä kivaa seuraavaksi keksin tilata, voisin tehdä siitäkin ihan oman postauksensa jossain vaiheessa.

0 kommenttia