Keskikesän juhlaa kuvina

Onpa tämä alkuviikko taas lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin. Maanantaina vietettiin perhepäivää Vääksyssä, eilen muutettiin lähes kaikki mun tavarat pois täältä vanhasta asunnosta. Nyt nukun lattialla viikon verran kun mulla ei ole enää sänkyä. Onneksi vain viikko! Tänään oon viettänyt sadepäivää shoppaillen ja Netflixin sisältöä suurkuluttaen. Shoppailusta puheenollen, teen pian postauksen mun viimeisimmistä ale- ja kirpparilöydöistä. Mutta nyt keskitytään vielä hetken ajan muutaman päivän takaiseen juhannukseen. Karsin kuvamäärää jonkin verran, joten ei näitä niin mahdottoman montaa ole sittenkään. Parhaat palat kuitenkin :)














Vietin pitkästä aikaa hyvin rauhallisen juhannuksen. Lähes kaikki ystävät oli menossa jossain muualla ja ehdinkin nähdä vain parasta ystävääni juhannuspäivänä. Ei sillä että se olisi haitannut, kyseisen naisen seura riittää mulle milloin vain <3 Ajeltiin pikkuteitä pitkin ja tutustuttiin meidän molempien uuden kotikaupungin yöelämään. Kaiken lisäksi ehdin viettää perheen kanssa kokonaiset neljä päivää, mikä on meille todella harvinaista. Oli siis varsin mukava viikonloppu.

0 kommenttia